Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Σε... φόρμα και ο Καρυπίδης

Μεσημέρι Σαββάτου και μόλις έχει ολοκληρωθεί το τηλεφωνικό Δ.Σ. του Ερασιτέχνη υπό τον Τάσο Οικονόμου. Εκανε διάφορες κλήσεις, προς διάφορες κατευθύνσεις.

Μια-δυο ώρες μετά, προκύπτει ενδιαφέρον Καρυπίδη για Αρη.

Δε μπήκα στη λογική ν' ασχοληθώ μαζί του. Μου φαίνεται αρκετά ξεκάθαρη η όλη ιστορία.

Στη Θεσσαλονίκη "παίζει", από χθες, πιο έντονα στον Τύπο, στην Αθήνα επίσης.

Στα αθηναϊκά σάιτ, τα οποία, ένα χρόνο πριν απορούσαν πώς προέκυψε... ξαφνικά Καρυπίδης στη Βέροια, με παράλληλα ερωτηματικά προς τον Γιώργο Αρβανιτίδη.

Εδώ και δύο 24ωρα το σκηνικό επαναλαμβάνεται στον Αρη, με το σύλλογο να αναμένει την πώληση της Βέροιας σε κινεζικό (!) fund, μετά την... κρίσιμη συνάντηση Καρυπίδη στο Μιλάνο, την Πέμπτη, όπως λέει το ρεπορτάζ από... Ημαθία.

Μετά, θα' χει όλο το χρόνο να οργανώσει το ενδιαφέρον του για τον Αρη.

Δε χρειάζεται να ξέρεις απ' έξω το πώς έφθασε στο ελληνικό ποδόσφαιρο ο Καρυπίδης, έως ότου τον παρουσιάσουν έξω από την πόρτα του Αρη. Εχει διαφορά...

Με τις σκιές για τις σχέσεις Αρβανιτίδη-Ολυμπιακού και κάτι δηλώσεις Καρυπίδη, όταν... ανέλαβε τη Βέροια, μετά και τις εμπορικές σχέσεις με τον πρώτο, απλή παράθεση δηλώσεων που έκανε πριν μήνες...

«Είναι ψέματα. Ως παιδί υποστήριζα τον Ολυμπιακό. Και είναι αλήθεια πως μέχρι και πριν από λίγα χρόνια κυκλοφορούσα φορώντας ερυθρόλευκες φόρμες ή μπλουζάκια. Και στην Αθήνα ερχόμουν για ματς. Και στο εξωτερικό πήγαινα, όπως πηγαίνω να δω και την αγαπημένη μου Τσέλσι. Είμαι νέος άνθρωπος, αλλά δεν είμαι αφελής για να βάλω σε περιπέτειες την ομάδα μου».

Συνέχισε λέγοντας: «Δεν ξέρω τι και ποιον εξυπηρετεί όλο αυτό. Οι καιροί είναι πονηροί. Εδώ το ελληνικό ποδόσφαιρο «καίγεται» από καταγγελίες και εγώ θα έβγαινα με τη φόρμα του Ολυμπιακού; Τρέφω μεγάλο σεβασμό για τον Ολυμπιακό, όπως και για τον ΠΑΟΚ, και θεωρώ φίλο μου τον κ. Ιβάν Σαββίδη».

«Μου αρέσει που γνωρίζω και συναναστρέφομαι με καταξιωμένους επιχειρηματίες, αλλά αυτό που θέλω είναι να κερδίζει η Βέροια. Και ως πρόεδρός της που, είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, είμαι, πλέον φοράω μόνο τις φόρμες της. Φόρμα της Βέροιας και όχι του Ολυμπιακού φορούσα και την περασμένη Τρίτη, όταν πήγα για λίγα λεπτά σε αυτό το μαγαζί. Μπήκα μόνον να πω ένα «γεια» στον ιδιοκτήτη του που είναι συμπαίχτης και φίλος και αποχώρησα δίχως να συμβεί κάτι».

{Οι δηλώσεις έγιναν σε σάιτ που υποστηρίζει Π.Α.Ο.Κ.}

{Μήπως να συνδέαμε το λόγο που ακόμα ο Αρης δεν παίζει Β' εθνική;}

{Ολοι... Μιλάν(ο)}

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου