Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Φιλιά και λέξεις από τον "γνωστό ποινικολόγο"

Εναν "γνωστό ποινικολόγο" έχει η Ελλάδα, ο οποίος στις 25 Μαρτίου 2014, έλεγε:

«Θέλω να ευχαριστήσω για την πρόσκληση στην ιερή μέρα του Άρη. Εύχομαι αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε με ανθρώπους που έχουν τιμήσει και έχουν τιμηθεί από τον σύλλογο, με ανιδιοτελείς ανθρώπους του Άρη, να καταφέρουμε να το ολοκληρώσουμε και να βοηθήσουμε στην τραγική καμπή που βρίσκεται η οικογένεια του Άρη. Να μπούμε όλοι μπροστά. Εγώ θέλω να είμαι ο τελευταίος με απόλυτο σεβασμό. Ο τελευταίος μιας προσπάθειας που θα βγάλει τον Άρη από την δύσκολη καμπή που βρίσκεται.

Ένα ελληνικό ποδόσφαιρο χωρίς τον Άρη, την ΑΕΚ, την Λάρισα, τον Πανσερραϊκό δεν μπορεί να έχει μέλλον «Ο Άρης δεν είναι του Κούγια. Ο Άρης είναι του Άρη. Εγώ θα είμαι ουραγός σ΄ αυτήν την προσπάθεια με ό,τι δυνατότητες έχω. Θα είμαι παρών. Έχω δηλώσει την αποχώρησή μου από την Παναχαϊκή. Με τους ανθρώπους που μιλάμε και είναι σοβαροί και έχουν προσφέρει όλοι και έχουν τις προϋποθέσεις να είναι μπροστά, είπαμε ότι μέσα στις επόμενες βδομάδες θα πρέπει να έχουμε κάνει ένα σχήμα και να πούμε».

Κάθε φορά που ολοκλήρωνε τις δηλώσεις του, εντός "Nick Gali Hall", κρεμιόταν από Γκάλη, Γιαννάκη, Ιωννίδη κλπ, προσπαθώντας να τους "φθάσει" για να τους ασπαστεί.

Στις 3 Ιουνίου 2015, ο γνωστός ποινικολόγος, υπογραμμίζει ότι, όσα λέγονται περί δικαιώματος του Αρη για άνοδο, είναι κοροϊδίες προς τον κόσμο και πως πουθενά δεν προκύπτει πρωτάθλημα στη Β' με 20 ομάδες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου