Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

Πράγματι, όλοι ξέρουν...

Διαβάζοντας τις τοποθετήσεις στη Γ.Σ. του Αρη, γιατί δεν έχω τη χαρά να είμαι παρών στο "Νεφέλη". 

Και μεταξύ άλλων, "χωσίδι" του πρώην προέδρου του Ερασιτέχνη, Χρήστου Ταουξίδη, στον Τάσο Οικονόμου, για το Μνημόνιο. 

Οικονόμου φίλε, τεράστια ηγετική φυσιογνωμία...

Κοπιάρω από το "allaboutaris"...

«Ούτε στα καλύτερα όνειρα μου, δεν είχα σκεφτεί ότι στα 100 χρόνια ΑΡΗ, θα είμαι για 29 μέρες πρόεδρος του ΑΣ. Ποτέ δεν θα υπέγραφα αυτό το πράγμα που δεσμεύει τον ΑΡΗ. Δεν είχα παραιτηθεί. Ημουν μέλος του ΔΣ. Μου έφερε ο κ. Οικονόμου ένα δείγμα μνημονίου και μετά υπέγραψε άλλα μόνος του. Αυτό είναι άκυρο.

Εγώ είχα διαφωνήσει για το ότι ακόμα και αν δεν ανεβούμε, πρέπει να πληρώσουμε. Δεσμεύσατε τον ΑΣ κε. Οικονόμου. Στις 18 του μηνός το υπέγραψε. Στις 24 παραιτήθηκα. Δεν ήξερα για αυτό το μνημόνιο, άλλο έχω εγώ στα χέρια μου. Τα καταθέτω για να γραφτούν στα πρακτικά και τα δύο. Για τις 29 μέρες που ήμουν πρόεδρος, παρακαλούσα τους παίκτες να μείνουν και ψάχναμε να βρούμε επενδυτή. Μόνος πήγα στα γραφεία και μάζευα τα χαρτιά του κ. Γαλανού. Για αυτό που κάνατε κε. Οικονόμου, θα λογοδοτήσετε. Μας δεσμεύει ότι ακόμα και αν δεν ανέβουμε, ο ΑΣ πρέπει να δώσει τα χρήματα πίσω, εκτός κι αν υπάρχει άλλος επενδυτής».

E, ναι. Να το παίξω ήρωας για κάτι που, μάλλον, κάνει "μπαμ". Ολα τα λεφτά ο Οικονόμου. Κοπιάρω και τη δική του δήλωση από το ίδιο σάιτ.

Για τα μνημόνια που υπογράφηκαν: 

«Από την εποχή του κ. Γαλανού, δεν υπήρχε μνημόνιο συνεργασίας. Στην εποχή του κ. Κάλας, στον πρώτο μήνα, είχαμε ένα μνημόνιο στα χέρια μας. Υπέγραψα εγώ και ήταν εν γνώσει όλων. Το σημερινό θέμα είναι το μέλλον της ομάδας. Δεν ήρθα προετοιμασμένος για πλήρη οικονομική ανάλυση Κάλας και Αρβανιτίδη. Εκανα ένα συνοπτικό».

Για το αν το μνημόνιο που υπογράφτηκε, δεσμεύει τον ΑΡΗ για την επόμενη μέρα:

«Υπογράφτηκε ένα μνημόνιο ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Αναφέρεται ότι αν η ομάδα δεν ανέβει και μείνει στην Γ' Εθνική, τα χρήματα που κατέβαλε ως ταμειακή διευκόλυνση, δεν θα του επιστραφούν. Αν ανέβει και παραμείνει, σε δεύτερη φάση το ποσό που έβαλε θα κεφαλαιοποιηθεί. Αν όμως αναλάβει κάποιος άλλος, τότε υπάρχει όρος να του επιστραφούν τα χρήματα».

Για τα τιμολόγια της πλευράς Κάλας και που τα έκοβε: 

«Μέχρι ένα σημείο τα τιμολόγια κόβονταν στον ΑΣ και από ένα σημείο και μετά, στην προσωπική του εταιρία».

Υποθήκευσες τον Α.Σ., σε νοιάζει μόνο ν' αναλάβει ο Αλεξ Κάλας, για να είσαι εσύ κι άλλος ένας καλυμμένοι και να μην υπάρχουν περισσότερα μπλεξίματα. Δεν ήρθες προετοιμασμένος για πλήρη οικονομική ανάλυση, δεν είναι ώρα για αναλύσεις, πού χρόνος...

Οσο για το ότι υπέγραψες εν γνώση όλων, μπορούμε να φαντασούμε ποιοι είναι οι όλοι...

Ακου όλοι...

{Ο οδηγός του άρματος εμφανίστηκε; Δεν ξέρω, το ψάχνω ακόμα...}

{Για τα περί Γαλανού, τυγχάνει να συμφωνώ με τον Οικονόμου}

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου