Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Εχεις δεις και ν' ακούσεις...

"Είμαι στον Αρη, λόγω του αδερφού μου", η πρώτη ξεκάθαρη τοποθέτηση του Αλεξ Κάλας, όταν έδωσε τη μοναδική, μέχρι σήμερα, συνέντευξη Τύπου στη Θεσσαλονίκη.

Τον ρώτησα πώς θα διοικήσει την ομάδα, όντας στην Αμερική και από τη στιγμή που στις μπίζνες που έχει εκεί, ξέρει ο ίδιος τί γίνεται, καθώς έχει φυσική παρουσία.

"Μπορεί να είμαι μακριά, όμως έχω τον αδελφό μου εδώ. Είναι τα μάτια μου και τ' αυτιά μου και του έχω απόλυτη εμπιστοσύνη", απάντησε.

Μετά τη χθεσινή ανακοίνωση, η οποία δε χωρά και πολλή ανάλυση, θα' χει λόγους να παραμείνει στη Θεσσαλονίκη, όταν τα μάτια του και τ' αυτιά του δουν και ακούσουν... διάφορα;

{Ετυχε να βρεθεί με τον Αλεξ Κάλας και του είπε την ατάκα "πού πας να μπλέξεις, ρε, με τον Αρη;".
Οποιον κι αν συναντούσε ο Γιάννης Μπουτάρης, το ίδιο θα' λεγε.
Κάτι παραπάνω ξέρει, κάτι παραπάνω είχε βάλει (σε χρήμα), όταν βρισκόταν στο μπάσκετ. Στα καλά τα χρόνια...}


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου